sjuk ?


Hejsan hoppsan !
Igårkväll så fick Solex och Diezel vara hemma hos Susanne och Peter,
Bastian fick vara hemma hos sin mormor,
Jag och Timmy unnade oss då att gå på bio tillsammans !
Det var helt underbart ! Vi gör ju nästan ingenting tillsammans längre .
Så det var behövligt för oss .
Vi tittade på : Big Momma - Sådan far, sådan son .
Den var helt okej, hände dock inte så mycket i mitten utav filmen,
men var som sagt helt okej .
När vi kom hem var vi jätte treötta, jag tog på Bastian pjamas, matade honom och bums ner i säng .
Han somnade så sött. Lika så jag i min säng . hehe .
Timmy somnade på soffan . . .


Idag då, jag vaknade upp sjuk, 38.8 graders feber .
Jag som vanligtvis har ca 36.4 - 36.8, var då ganska dålig .
Snorar som bara f*n och hostar nästan hela tiden . Nyser gör jag ganska ofta med .
Seg och j*vlig i kroppen . Men jag överlever . =)
Har tagit några panodil så nu är jag lite piggare iallafall .


Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Ta hand om dig

2011-03-20 @ 19:59:20

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0