Längtan till dec

GodMorgon !

Bastian vaknade vid fem i morse och ville ha mat ( välling ) Men han somnade sedan om direkt och sen så gick vi upp vid 8 .
Då Hade Timmy redan fixat kaffe till mig, underbar start på morgonen .
Dock så pkte Timmy nästan direkt när vi andra gick upp,
men som sagt så var kaffet redan klart så jag klarar mig ! =)
Tro det eller ej, men jag längtar tills i dec .
Så man kan ta upp all julpynt .
Det blir ju så mysigt då !
Och bäst är vinter morgonen då det fortfarande är mörkt ute när man går upp, man tender upp ljusstakarna, julgardinerna är uppe, granen lyser, brasan sprakar harmoniskt Hela familjen äter frukost inne i värmen och hundarna busar och springer i snön utanför på trädgården .
I år blir ju även första året som Bastian kommer kunna sitta ute och känna på snön, inte förens nästa år kommer det bli ordentligt med lek i snön . Kanske lite skönt det, hehe .

Ne nu skall jag mysa med Bastian och hälla upp andra koppen med kaffe .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0