Som innan, typ .

Hej !
pustar ut lite i soffan just nu, har städat och fixat lite med Bastian hack i häl som river ner allt jag plockar upp och så springer vi runt så i hela huset typ . hehe . Så igentligen, om man tänker efter så är det inte jätte stor skillnad från innan .  hehe .
Om ca en timme så slutar mamma jobbet och då så skall hon komma hit !
Och tro det eller ej,men hon skall vara kvar här tills på lördag !!!
Men som jag och JOi sa i kör till varandra i telefonen, det har vi inte sett än . hahaha .

Jag har ju skrivit mycket om hur fort att går med Bastian, att han växer så det knakar . Men jag kan allt säga er att jag har en till lite hulligan som gör det samma, Nemi . ♥
Lika så hon gör framsteg och växer .
Ångrar inte en sekund allt tjat och fjäsk för Timmy att vi skulle åka och '' titta '' på henne .
Han visste nog vad jag hade i baktanken, att hon skulle ligga som en liten kringla i min famn på vägen hem sen igen . =)
Och ja, här är hon nu, litter så sött brevid mig i soffan och bara njuter .
Vi njuter utav varandras närvaro .
Jag har sagt att min nästa hund somär renrasig skall vara en portugisiskvattenhund, men nu är jag klyven .
Man kanske skall ha en Boder Collie ? Eller kanske en långhårig schäfer ?
Fast jag tror ju mer på att jag kommer att behålla en valp efter Nemi =)


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0