Sjukhus

Hej ! Och förlåt för den dåliga uppdateringen !
Min rygg har pajjat fullständigt !
Igår körde Susanne, Timmys mamma upp mig till Akuten .
Mimmi hade Bastian, susanne solex och mamma och lella mötte upp mig på us och tog med sig Nemi .
syrran var med mig på akuten .
Efter all väntande och undersökningar så fick jag veta att jag har inflammation längst med hela ryggen som strålar ner i höften och kraften i höger ben har försämrats väldigt mycket .
Jag kan inte gå helt själv och har jävulskt ont . Är mycket spänd och ramlar ofta .
Går nu på starka mediciner och smärtstillande .
Sen ska mamma köra ner mig till kisa för att jag ska hämta kläder, lämna nemi hos mimmi och mamma skall ha Bastian .
sjukhuset vill att jag skall ligga inne i allafall en vecka .
Jag får inte ens bära ett paket mjölk .
Stackars Bastian, fan vad jag saknar honom .. . .

Hör av mig så fort jag kan !

Kommentarer
Postat av: g.mormor

Stackars dig , får man komma och hälsa på dig då ?

2011-10-18 @ 11:45:58
Postat av: Thessan

Låter inte alls bra :( Se till att krya på dig fort! Kram <3

2011-10-18 @ 16:59:53
Postat av: Jessica

Gumman då!!! Gud vad jag hatar att jag inte är hemma nu och kan hjälpa dig! Hoppas du mår bättre snart så hörs vi. Älskar dig Puss

2011-10-18 @ 17:26:00
Postat av: Lovisa!

Men gumman då! hur är de med dig?! visste inte om att du hade åkt i till akuten! ;/ saknar dig massor! hör av dig när du kan!! ring eller smsa, lova de, PUSS

2011-10-18 @ 20:17:26

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0