Sjukling ♥

Inatt så sov Bastian ganska gott, men vaknade vid strax innan fem i morse .
Och strax innan sju så somnade han om i sängen igen .
Har har det jätte jobbigt med sin förkylning .
Jag försöker göra allt för att han skall bli frisk, kokar alla nappar och flaskor, håller honom varm respektive svalkar honom när hans feber går upp och han blir jätte varm . Klär på honom myskläder, får i honom vätska, brasan är i full gång . Och ser till att han sover så mycket som det går .
Hoppas att det går över snart !
Nu skall jag vila mig innan han vaknar igen .
Kan knappt göta något annat än att vara med honom när han är vaken, han är så ledsen  .
Hjärtat mitt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Thessan

Stackars lillkillen! Ge honom en kra på sig puss från mig. Och var rädd om dig själv också. jag hoppas du har lite mindre ont nu.Puss & Kram Från Thessan och Stefan

2011-10-26 @ 18:24:08

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0