Ja ja jaaa . . .

hehe, ja jag vet att det nu har gåt väldigt långt mellan uppdateringarna igen .
Men va faen, tycker att jag gör så mycket annat, men om jag skall skriva ner det här så låter det kanske inte så mycket .
Bastian har varit på dagis, och det har gått jätte bra !
Så på måndag kommer han börja på heltid, men det kommer nog gå bra det med, bara han kommer in i deras rutiner så kommer det nog gå galant ! =)
han är ju trots allt bäst min lilla pojk ! ♥

Sen när vi är hemma igen så är det matlagning, städning, tvätta kläder, aktivera hundar, plugga, bada Bastian, duscha, äta, . ja det vardagliga som går på rullande band här hemma . hehe .

Nu har jag haft pappa och Marias valp Stina i 3 dagar med .
Lite små jobbigt ja, men ändå ganska kul och det är ju klart att man ställer upp när pappa för en gångs skull ber mig !

Ikväll så ska jag, Timmy coh Bastian till Simon och Erica för att äta middag, spela spel och umgås . 
Hoppas bara att inte min feber kommer tillbaka till kvällen . 
Hade 39 graders feber igår och i natt vågade jag inte ens ta tempen, mådde piss !
Så imorse var det första jag gjorde: ta febernedsättande, värktabletter, massor med vatten, cigg och kaffe , - allt för att komma på fötter .
Det gick över, men nu börjar huvudvärken komma tillbaka och jag slår rekord i att nysa .

Håll tummarna för mig !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0