Bäse mår bra, men jag då ?


Gårdagen var helt klart en utav de tröttasta dagarna på länge, iallafall när jag kom hem ifrån stan med Jessica.
Oj oj oj . Nu idag så skall jag ta hand om mig själv och plugga, kanske en prommenix med . Det får vi se om jag orkar . Känner att jag verkligen måste tänka efter hur jag själv mår, stanna upp och liksom fråga mig det .
Bäse MÅR BRA, det vet jag och jag skall inte vara orolig för honom .
Det är mig själv jag skall fokusera på nu sista tiden . Känns som om jag har varit väldigt dålig på det ett tag nu .

Ne, nu skall jag iallafall göra mig ett ansikte, det kan ju bli så att man träffar folk idag, då vill man ju inte se ut som ett träsktroll =P

P&K

Kommentarer
Postat av: Christmas Time

Åh så mysigt! Då kommer det säkert bli en underbar jul. Dags att börja skappa egna familjetraditioner. :)

2010-09-15 @ 17:24:51
URL: http://christmastime.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Grattis till bebisen i magen! :D Såg att du ska få ett december barn. Min son är född den 11:e december så han är också ett :D Hur går det med graviditeten då? :) Ha en bra dag!

2010-09-15 @ 17:40:28
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken mysig tid ni har framför er!



härligt m vinter..spelar liksom ingen roll vad man har på sej...

2010-09-16 @ 10:30:46
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0